fredag 21 oktober 2011

Då så då börjas det.....

Så inleds den långa och frustrerande (av vad jag har förstått) resan mot en riktig diagnos, för det visade sig ju förstås att den jag har inte gills och det är väl okej för mig, jag vet ju vem jag är med eller utan papper men saken är den att om man ens ska komma på fråga för lite hjälp i sammanhanget så måste men ha en riktig diagnos. So thats where we are at. Har gjort självskattningstestet och lämnat in och nu väntar vi................. och väntar...... har jag nämnt att tålamod verkligen inte är min grej?

Gjorde ett annat självskattningstest på nätet:



Serious ADHD Likely!


103 poäng (70 och uppåt är indikation på vuxen ADHD) Testet ska naturligtvis bara ses som en fingervisning men kan va bra som en första grej om man misstänker att man kanske har en bokstav eller två.

länk: http://psychcentral.com/addquiz.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar