tisdag 23 oktober 2012

Och nu blir det reklampaus....


Batterier, det är något som nästan allt verkar drivas med i dagens teknologiska samhälle, men de har tyv en väldigt begränsad livslängd även de laddningsbara. Mobiler, laptops m.m alla har utan undantag verkar det som batterier som inte motsvarar själva produktens livslängd och ska du sen ha ett nytt batteri till en produkt av äldre modell (läs typ två år) så är det nästan omöjligt idag att få tag i ett batteri i de affärer som säljer dessa produkter eller så är de så dyra att det nästan lönar sig att köpa en ny produkt och det är väl det som är tanken.

Sambon jagade runt hela stan i jakt på batteri till sin mobil (så har även jag gjort för min och min mors) med noll resultat, i flertalet butiker försökte man i stället pracka på honom en ny mobil... O.o. Så en kompis till oss tipsade om batteriexperten.com  och jag beställde ett batteri därifrån till sambons mobil. Snabbt enkelt och i mitt tycke billigt med fri frakt, såg även att de har de batterier min mor och jag behöver så efter det första testköpet kan jag säga att jag är nöjd och kommer att beställa de andra batterierna där med.

För den som är på jakt efter batterier länkar jag här till deras webbsida:

www.batteriexperten.com


Japp jag är nöjd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar